27 februari komen de kozijnen aan. De chauffeur is om 5.20 uit Bocholt weg gereden. Om 9.10 komt hij aan bij de Eggeweg. En wat zijn het er veel. De buurman helpt ons om alles met heftruck van de aanhanger te halen. Best spannend, maar alles ging goed.
Even wachten voordat de sterke hulptroepen de kozijnen naar binnen kunnen dragen. Fijn dat we dat niet allemaal alleen hoeven doen.
We hebben gekozen voor houten kozijnen met drielaags glas. Vier cm dik. Zal wel zwaar zijn, maar gelukkig mag het glas op de bok blijven staan.
De schuifdeur is het zwaarst. Gelukkig hebben we vier sterke mannen. Ik kan niet wachten totdat we er wonen. Het kriebelt nu wel steeds meer.
De kozijnen zitten erin op zaterdag 3 maart. Zelfs de ramen boven zijn al geplaatst. Niet gedacht dat dit zo snel zou gaan.
De eerste zonnestralen in huis.
Geen pur, maar schapenwol tussen muur en kozijn. Bij dit materiaal kunnen ook de kids ons een handje helpen.
Van de kozijnen zo door naar het leem.
Nu nog veel plastic, maar stel je eens het stucwerk voor. Dat zal er gaaf uit zien. Nu nog een stukadoor vinden. We merken dat de crisis voorbij is en iedereen erg druk is.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten