zaterdag 17 oktober 2015

Slopen

Vandaag bezig geweest met demonteren van de gasbeton binnenmuur. Alles netjes soort bij soort.  I.v.m recyclen.
Ook de kids zijn lekker bezig en leven zich helemaal uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten