Strohuis De Egge
zaterdag 17 oktober 2015
Slopen
Vandaag bezig geweest met demonteren van de gasbeton binnenmuur. Alles netjes soort bij soort. I.v.m recyclen.
Ook de kids zijn lekker bezig en leven zich helemaal uit.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten